۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه
ماه بركت
يادش بخير ، در ماه پر بركت رمضان بود و منم به شدت مريض احوال بودم ، ماشالله بركت هم كه از در و ديوار ميباريد رو سرمون و ما هم به فكر تهيه ي يك توبره بوديم اين بركات رو بريزيم تو اون توبره بلكه ذخيره شه برا ايندگان ! خلاصه پر حرفي نشه از نعم و بركت اين ماه ، ما داشتيم با رفيقمون ميرفتيم اين پيش دانشگاهي قديميمون اشتغال به تحصيل بگيريم كه جاي شما كاملا خالي ، اصلا كاش اونجا بوديد ، يه الت تناسلي بزرگ خورد تو صورتمون و فهميديم باس تا وسطاي مهر صبر كنيم ! خلاصه كاش بوديد تو خوردنش با هم سهيم مي شديم .... بــــله !

خلاصه همينجوري كه داشتيم تكه پاره هاي چيزي كه تو مدرسه خورديم رو خلال مي كرديم و بر مي گشتيم ، من از اونجايي كه كلي احوالم ناخوش بود و شب قبلش انواع و اقسام سوزن ها رو داخل كــون معصومم كرده بودن ، البته رگ هاي دستمونم بي نصيب نموند بود ، احساس ضف عجيبي بهم دست داد ، از اونجايي كه ما روزمون رو با خوردن اون الت دراز توي مدرسه شكسته بوديم ، تصميم گرفتيم يك فروند سانديس بخوريم بلكه توي هواي گرم تابستون حال ناخوشمون يخده جا بياد ! خلاصه يك فروند از اين سانديسا گرفتيم و از اونجايي كه سرزمين باشكوه ـمان عدالت علوي ـش اجازه نمي ده جلوي مردم روزه دار غذا بخوريم ( چه معني داره اقا جان ؟ تو اصلا غلط ميكني در ملا عام نشخوار ميكني ! ) رفتيم توي يه پس كوچه تا در خفا سانديس رو تزريق كنيم ! نه كه جرمه !

اقا در مداخل كوچه كه بوديم همي احساس سردرد عجيبي بهمان دست داد و تصميم گرفتيم بشنيم ! كه ناگهان سايه ي دو فروند "يونيفرم پوش اغشته به ريش" را بالاي سرمان احساس كرديم ! كه البته طبق سنت ديرينه ، يكي از اين ها حكم "شاه"(مافوق) و ديگري حكم "شاه قلي"(سرباز وظيفه ي كچل ِ بدبو ! ) رو داره ، كه مسلما در اين مواقع "شاه" ميبخشه و "شاه قلي " نمي بخشه ! يعني مافوق بات ميگه ميخنده و اون كچل ِ بدبو پاچت رو ميگيره !!!! حالا حساب كنيد من با اون حال خراب نشستم يه سانديس هم دستم اين دو تا خرمگس معركه هم بالا سر من وايسادن كه چرا داري تو روز روشن سانديس ميخوري ! حالا هي بگو باو من مريضم ! شخص شاه قلي مي فرمايد : الكي فيلم بازي نكن ، بردارم ببرمت ؟!

در اين ميان اين جانب ميگم : تو منو ببر ، ميريم پيش دكترتون اگه تشخيص داد مريضم حاضري همونجا جلوي همكارات بلند داد بزني اقاي فلاني ازت معذرت ميخوام ؟ در اين ميان جناب شاه كه از ديدن عمل قبيح روزه خواري از اينجانب به شدت به خشم امده و رگ غيرتش روي خداوند باد كرده ، با غضب ميگه : نه جايي نمي بريمت ، ولي از خدا خجالت بكش .... ديگه هم اينجا ها نبينمت پاشو برو ....


:|


من از خدا خجالت بكشم ؟
نه، من از خدا خجالت بكشم ؟
خدا بايد از خودش خجالت بكشه كه ميمون سخنگويي مثل تو رو افريده !
خدا بايد از من خجالت بكشه كه الان بايد به توي گوسفند كه بلد نيستي كونت رو چجوري بشوري احترام بزارم ، ميفهمي احترام چيه ؟ همون چيزيه كه ننت موقعي كه داشت توي توالت يكي از خونه هاي ده كوره هاي شهر هاي مرزي ايران تو رو مي ريد ، اصلا به فكر ياد دادنش بهت نبود ....

ب.ج.م : زور به كون ادم مياد ، والا !
ب.ج.م : اگه اونجا يه كوچه ي باريك خلوت بود ، مطمئن باش با همون حال مريضم انقدر مي كردمت كه دار فاني رو وداع بگي ، حرمله :|
ب.ج.م : اصلا من هر چي از خوبي هاي اين ماه بگم كم گفتم والا ...

ب.ج.م : عقده ي اين حرفا به دلم مونده بود ، هي ميخواستم بگم يادم مي رفت :-"
ب.ج.م : ناپرهيز ها ، بريد بشينيد تست بزنيد ناپرهيزي هاي 3 در راه هست ....
ب.ج.م : ايــــــــــن بلاگ ، بلاگ خوبيه ، دوسش مي داريم !

9 Comments:
Anonymous مجی said...
جون علی جون مجی اینارو گفته بودیا
یعنی من مطمئنم شنیدم، حالا شایدم تو چت مت بوده :-؟

علی نمیشه یه چتباکس بذاری اینجا ؟ :-"

Anonymous Shahriar said...
ممنون که بلاگ مرا دوست می داری:d

بلاگ منم خیلی خوبه! چرا اونو نمیگی؟ دو نقطه دی!
رفیق ما هم یکی از این شاه ها و شاه قلی هارو دیده بود در حال شاشیدن! و بهشون تذکر داده بود. این به اون در. هه هه

Anonymous N@$! ICe said...
ما بلاخره نفهميديم حرمله فحش هست يا نيس....يكي ميگه هس يكي ميگه نيس!!!
كودومشه پ بلاخره؟!:دي!

راسي اين وب ك دوستش ميداري همون ني ك بش گفتم هروقت اومديم تو وب تو بعدش زر بزن.ها؟خوبه برم وبش تا زر بزنه!!!

ولي اين پست آخريشو باش حال كردم!

شما هر جوري عشقته بيا bad girl!بوس بوس

Anonymous شقایق said...
شلین
مردم جنبه ندارن دیگه یه بار خواستیم تو رمضون اب بخوریم ماشالا از بس تیکه بارمون کردن که ابه از اتیش داغ تر شد تو حلقمون
حکومتمون اینجوریه دیگه

Anonymous 7ah!d said...
ما که نفهمیدیم خورد تو صورتت یا رفت تو دهنت یا خودت وقتی خورد تو صورتت، گرفتیش شروع کردی به خوردن؟!

داری جوادمون میکنی با این بلاگ دوس داشتنات.

Anonymous 7ah!d said...
ما که نفهمیدیم خورد تو صورتت یا رفت تو دهنت یا خودت وقتی خورد تو صورتت، گرفتیش شروع کردی به خوردن؟!

داری جوادمون میکنی با این بلاگ دوس داشتنات.

Anonymous Shahriar said...
حالا فهمیدم چرا بازدیدت افت کرده
چون جواب کامنتا ور نمی تونی بدی تو بلاگ اسپات
قبلا یه خط فاصله زیر کامنت می ذاشتی بعد جواب می دادی ملت یه دور می اومدن کامنت بدن دوباره برمی گشتن که جواب کامنتو ببینن:d

Anonymous سـ ی سـ ی ـل said...
من لیس بزنم این فحش های خوشگلت ُ :)))))

پوکیدم از خنده .. :))