۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه
نوستال !
 از اونجایی که از این ادمای مسخره ایم که همیشه با خاطره هاشون زنده ـن و دوس دارن گوز شور بدن و یه گوشه بشینن البوم نیگا کنن به یاد قدیم نیششون باز شه :
الان نشستم بلاگ قدیمیمو ،"اونی که تازه جوگرفته بودتم به خاطر خوندن چنتا بلاگ دیگه نشستم بلاگ زدم" رو خوندم و
به این نتیجه رسیدم کامنت دونی اون بلاگ با وجود افرادی چون : مجی و بامیشی و شهریار و چنتا دیگه از بچه ها که پیگیر کامنتا بودن جزو افتخارات دوره ی بلاگ نویسی من محسوب میشه ! 

+ دیگه کار این مجی به جایی رسیده بود جای من کامنت جواب میداد :))
7 Comments:
Anonymous Pana said...
دیوونه :))

Anonymous مجی said...
نه بسته ام به کس دل
نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج، رها رها رها من
پر ققنوس آتیشیدی با این آپت :->
ها علی، میدونم الان قدر منو میدونی :دی
چه کنیم دیگه، من و تو نداشتیم خو :دی
تو خوبی؟ من خوبم، دارم میدرسم، نت و اینا تعطیله :دی

پ.ن وان: چقدر خلوت شده وبت، کیر تو روح کسی که فیلتر کرد .
پ.ن تو: اون کس بالا با فتحه خونده میشه :-" شایدم با ضمه :-"
همینا دیگه :دی

Anonymous امید said...
من با مجی مقافقم.رسما کیر تو روح کسی که وبلاگتو فیلترید...یادش به خیر.منم در زمانهای قدیم در سرزمینی دوووور یه وبلاگ داشتم یهو بستم یکی دیگه وا کردم!

Anonymous پریسا said...
من اینجا جا داره اعلام کنم من جزء همون چنتا دیگه از بچه ها بودم!!! هوممم!!

Anonymous negzii said...
به جـون ِ بچـم این اسـتایل عمـدی ُ تقـلیـدی ِ :))

بـعـدم واسـه آلـبوم ِ silly frienf ِ اف بی گرفـتیـم :->

Anonymous امين said...
كير من و بقيه كسايي كه اينجا نظر دادن تو روح كسي كه وبلاگت رو فيلتر كرد.........:دي
البته كير من به تنهايي كفاف ميده :-" :دي

Anonymous نیاز said...
پس من ؟ عوضیی :-l